I frontlinjen i receptionen

  • Type: AMU-Kurser

Beskrivelse

Deltageren kan efter kurset anvende kommunikations- og samtaleteknikker til at fremme forståelsen mellem gæst og medarbejder og imødekomme gæstens forventninger til service og oplevelser.

Målgruppe

Arbejdsmarkedsuddannelsen retter sig mod medarbejdere (ikke-faglærte og faglærte) beskæftiget med gæstebetjening i receptionen i hotel- og restaurantbranchen.

Mål

Deltageren kan ved hjælp af lytte- og spørgeteknikker i den praksisnære kontakt til gæsten selvstændigt udvælge og anvende metoder og værktøjer, som fremmer kommunikationen og forståelsen imellem gæst og medarbejder. Deltageren kan imødekomme, og mere til, gæstens forventninger til service og oplevelser på baggrund af en øget forståelse for gæstens ønsker.

Økonomi

Deltager betaling på 120-180 kr. pr. dag.

Varighed

Kurset varer 2 dage.