Rundt om konflikten med gæsten

  • Type: AMU-Kurser

Beskrivelse

Deltageren kan i gæstebetjeningen via sin personlige fremtræden udvise konfliktdæmpende adfærd og fremme en anerkendende kommunikation i en konfliktsituation. Deltageren kan i situationen håndtere konflikt med gæsten i konfliktens forskellige faser og samtidig udvise serviceminded adfærd.

Målgruppe

Arbejdsmarkedsuddannelsen retter sig mod medarbejdere (ikke-faglærte og faglærte) beskæftiget med gæstebetjening i hotel- og restaurantbranchen.

Mål

Deltageren kan i gæstebetjeningen via sin personlige fremtræden udvise konfliktdæmpende adfærd og fremme en anerkendende kommunikation i en konfliktsituation. Deltageren kan i situationen håndtere konflikt med gæsten i konfliktens forskellige faser og samtidig udvise serviceminded adfærd.

Økonomi

Deltagerbetaling på 120-180 kr. pr. dag.

Varighed

Kurset varer 1 dag.